Mainontaa kymmenille automerkeille, esim. BMW, Ford, Mazda, MINI, Mustang, Nissan, Opel, ŠKODA ja Subaru vuodesta 2011. Merkkikohtaisten verkkokampanjoiden lisäksi suunnittelimme sekä Bavaria Laakkosen (nyk. Bavaria Finland Oy) että Veljekset Laakkosen (nyk. Hedin Automotive Finland Oy) lukuisia omia kampanjoita niin jälkimarkkinoinnin kuin vaihtoautojenkin osalta. Tuhansien tehtyjen bannerien joukkoon kuuluu toteutuksia vaihtelevilla tekniikoilla:
Animoidut HTML5-bannerit
Toteutamme asiakkaidemme brändin ja kampanjatarpeiden mukaisia HTML5-mainoksia, jotka toimivat täydellisesti kaikilla alustoilla ja ovat visuaalisesti tyylikkäitä. HTML5-teknologia mahdollistaa animaatiot, interaktiiviset elementit ja responsiivisen suunnittelun, joka varmistaa mainoksen näyttävyyden ja toimivuuden niin mobiilissa kuin työpöytäselaimissakin.
Jakelukanavat ja partneriverkostot
Meillä on pitkään jatkunut kokemus bannerimainosten tuotannosta jakeluun erilaisissa verkostoissa. Esimerkiksi Google Ads / Google Display Network -partneriverkoston kautta mainos voi näkyä laajalti juuri sopivilla verkkosivuilla ja sovelluksissa. Käytämme myös Metan (Facebook ja Instagram) mainosverkostoa. Samoin esim. Adform tarjoaa tehokkaita ratkaisuja ohjelmalliseen mainontaan. Tarvittaessa sama kampanja voidaan tuottaa kymmeniin eri formaatteihin samanaikaisesti, ja mukana usein on vaikkapa paikallisen urheiluseuran sivusto, ja teemme sinnekin omien aineisto-ohjeistusten mukaiset versiot samalla kertaa. Suunnittelemme ammattimaiset bannerimainokset eri kokoihin yhtenäisellä tyylillä, huomiota herättävästi ja niin, että ne houkuttelevat klikkaamaan.
Staattiset kuvamainokset
Suunnittelemme ja tuotamme kampanjaasi nopeasti erilaiset staattiset kuvamainokset, kuten digitaaliset kokosivut ja digipuolisivut ja näköislehdet, vaikka samaan aikaan printtilehden kanssa.
Dynaamiset bannerit
Rakennamme bannerit haluttaessa myös feedillä eli syötteellä varustettuna, jotta sisältö, esimerkiksi tuotevalikoima hintoineen ja kuvineen tulee automaattisesti sivustoltasi. Dynaaminen banneri voi esittää myös muita ajankohtaisia tuote- tai kampanjatietoja syötteen avulla. Tämä ratkaisu takaa sen, että bannerit pysyvät tuoreina ja relevantteina ilman erillistä päivitystä, mikä tekee niistä erittäin tehokkaita.
Muut erikoisratkaisut
Tarjoamme myös erikoisratkaisuja eri medioiden omilla sisällöntuotantotyökaluilla. Meillä on kokemusta esimerkiksi Celtra-alustalla tehdyistä mainoskampanjoista.
Useisiin monikanavaisiin kampanjoihin yhdistettiin myös tv- ja radiomainontaa, sosiaalisen median sisältöjä, verkkosivustojen hallinnointia, myymälämateriaaleja, ulkomainontaa, sanomalehti- ja aikakauslehti-ilmoituksia.